Novel Mengintai Aku Di Neraka

Novel Mengintai Aku Di Neraka - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Berita Pagi Satu ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Novel Mengintai Aku Di Neraka, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Kecantikan, Artikel Kesehatan, Artikel Makanan, Artikel Mitos, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Novel Mengintai Aku Di Neraka
link : Novel Mengintai Aku Di Neraka

Baca juga


Novel Mengintai Aku Di Neraka

Sinopsis

Aleeya Qistina, mengambil keputusan untuk membunuh diri dan terjun di atas tebing nan tinggi, sebagai protes terhadap cintanya yang kecundang. Namun, dia menemui kegagalan kerana ada sesuatu yang menggangunya saat itu. Apakah yang menggangunya dan kisah disebaliknya?

Maka, dia mengambil keputusan untuk Murtad daripada agama Islam, dan mulai hidup dengan budaya barat. Suatu ketika, dia mengambil keputusan untuk menjadikan kelab malam dan disko sebagai kiblatnya. 

Ketika malam pertama dia mengunjunginya, dia disapa oleh seorang lelaki yang melecur separuh badan, dan kelihatannya tak ubah seperti gengster kelab malam.

Dia dipelawa minum arak bersamanya. Pada mulanya, Aleeya Qistina menolak, namun setelah dia dicabar, dia menyahut cabaran itu.

Sewaktu arak sedang diteguk, tiba - tiba dia ditegur sang lelaki tadi.

"Cuba kau lihat, air apa yang kau minum?"

Alangkah terkejutnya dia, rupanya dia sedang meneguk air najis dan nanah yang busuk. Gelas tadi terus terhempas ke lantai. Alangkah bertambah kagetnya, Dia melihat suasana di kelab malam tadi berubah.

Banyak makhluk bertanduk, hodoh dan mengerikan sedang menjilat makanan disitu. Semua makanan telah bertukar menjadi najis serta merta. Pengunjung kelab malam yang lain leka menari, tapi wajah mereka berubah sangat buruk dan bertanduk. Aleeya Qistina terus takut.

Dan apa yang anehnya, lelaki tadi tidak ada sedikitpun perasaan takut dan pelik, seolah-olah dia mengetahui apa yang dilihatnya.

Soalan pertama dia ajukan, kau kenal ke siapa diri kau? Berlakulah dialog dan pesan yang diluar jangkaan.

Siapakah lelaki itu? Bagaimana situasi yang dia dan lelaki tadi lalui di dalam disko tadi? Dia bukan bermimpi atau pengsan, tetapi adakah hijabnya dibuka oleh Allah?

"Eh, kenapa dah lama kak tak balik?"

"Ha? Aku tak pernah pun sampai sini?, macam mana mereka begitu mengenaliku?"

Apakah dimensi duo masa yang Qistina lalui? Apakah dia mendahului terowong masa depannya?













Demikianlah Artikel Novel Mengintai Aku Di Neraka

Sekianlah artikel Novel Mengintai Aku Di Neraka kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: