Korset Berlengan Murah

Korset Berlengan Murah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Berita Pagi Satu ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Korset Berlengan Murah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Kecantikan, Artikel Kesehatan, Artikel Makanan, Artikel Mitos, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Korset Berlengan Murah
link : Korset Berlengan Murah

Baca juga


Korset Berlengan Murah


Semakin hari semakin ramai yang suka menguruskan badan dengan teknik pakai korset. 
Pemakaian korset bukan setakat selamat dari bahaya kemikal produk perlasing yang meragukan, tapi ia dapat membentuk badan yang lebih feminin, ramping dan tidak menggeleber. 










Jenis Korset: One Piece Korset
Ciri-Ciri: Tiada Tulang (Rod Besi), Berlubang di Bahagian Miss V( Tak Perlu Buka Korset Bila Ke Tandas), 3 Level Cangkuk di Bahagian Hadapan Untuk Melaraskan Tahap Ketat Korset, Bahagian Lengan Menutupi Bahgian Atas Paras Siku, Kain Tidak Panas.
Material Bahan: Polyamide dan Elastane
Tekstur Kain :  Lembut, Licin, Ringan

Ini satu lagi design yang latest



Ini khas pada mereka yang nak pakai korset dan girdle secara berasingan. So masing-masing ada pilihan masing-masing. Apa yang penting, kalau nak kurus dan malas nak bersenam, Cubalah tahan sikit pakai korset selama 5 jam sehari saja. Saksikan lama kelamaan bentuk badan anda akan berubah menjadi lebih lentik dan feminin. 

Masalah sakit belakang dan bongkok disebabkan banyak duduk dan kerja di pejabat juga dapt diselesaikan. Bila posture badan anda tegak, akan mengelakkan sakit belakang bahu dan migrain. 
Ok selamat mencuba. 

Nak dapatkan korset slim solid berlengan yang paling murah di pasaran dan kualiti yang paling tinggi Dapatkan orginal dari Islalisa Korset. Klik link di bawah






Demikianlah Artikel Korset Berlengan Murah

Sekianlah artikel Korset Berlengan Murah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: