Nealofar dan Zouk

Nealofar dan Zouk - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Berita Pagi Satu ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Nealofar dan Zouk, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Kecantikan, Artikel Kesehatan, Artikel Makanan, Artikel Mitos, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nealofar dan Zouk
link : Nealofar dan Zouk

Baca juga


Nealofar dan Zouk

Saya memang tak patut la buat kat Zouk. Semua orang tahu yang Zouk tu tempat maksiat, kaki arak, kaki perempuan, kaki liwat dan dadah. Adakah patut di buat majlis perlancaran tudung atau telekung?



Sepatutnya buatlah majlis perlancaran di masjid atau di tempat-tempat suci seperti mekah, madinah. Kerana ianya melambangkan kesucian agama islam itu sendiri.

Tak patut juga tema tudung itu macam ala disko. Mengapa tema tu macam neon, lampu-lampu warna warni ala disko? Mengapa tema itu tak boleh ditukar dengan lambang islam?



Orang yang tak tahu pasal Zouk, tak pernah nak masuk tempat kotor tu, boleh dapat jemputan pulak ke sana utk majlis pelancaran tudung. Kesian lah pada golongan remaja yang tahu pasal Zouk, lepas viral ni. Saya pasti ramai wanita bertudung yang masuk Zouk. Dan ramai yang akan berokok, minum arak dan berzina dengan pergaulan yang bebas dan musik yang rancak.

Jadi sebelum nak buat tu fikir dahulu. Niat meniaga ini utk apa? Adakah utk untung semata-mata? Mana barakah nya? Semoga dengan permohonan maaf dari pihak syarikat tudung NH ini tidak akan berulang lagi. OK.....




Demikianlah Artikel Nealofar dan Zouk

Sekianlah artikel Nealofar dan Zouk kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: