3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan

3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Berita Pagi Satu ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Kecantikan, Artikel Kesehatan, Artikel Makanan, Artikel Mitos, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan
link : 3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan

Baca juga


3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan

Ingat orang lepas bersalin saja yang ada pantang larang? Wanita yang datang bulan juga ada pantang larangnya. Contohnya dari segi makanan. Antara makanan yang patut dielakkan ketika datang bulan ialah:

Ia sememangnya tidak baik untuk wanita yang datang bulan kerana kandungan gulanya yang tinggi dan boleh menambahkan lagi kesakitan yang sedia ada. Sama juga seperti kopi.


Daging Berlemak
Di samping mampu menambahkan kesakitan senggugut anda, ia juga boleh menyebabkan kesakitan serta kekejangan di bahagian rahim.

Biskut Atau Kek
Senggugut anda akan menjadi lebih teruk kesan daripada pengambilan gula yang terdapat dalam biskut atau kek. 

  • You all para wanita sekalian, kalau laki you all curang, so you all pun kenalah lagi jaga body, agar sentiasa cantik, mantap, ramping dan menawan, Kan you all nak mulakan hidup baru dengan jodoh yang baru, barang second kan... kenalah gilap balik kasi cun melecun macam anak dara.. .welll lagi mantap dari anak dara tau...So admin nak share pakai la korset agar nampak lebih cantik dan menarik...Try islalisa corset!!!





Demikianlah Artikel 3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan

Sekianlah artikel 3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: