5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan

5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Berita Pagi Satu ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Kecantikan, Artikel Kesehatan, Artikel Makanan, Artikel Mitos, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan
link : 5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan

Baca juga


5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan

Orang dulu-dulu memang pakar dalam membuat andaian berkaitan kandungan. Adalakalanya tekaan yang dibuat tepat tetapi ada juga sebaliknya. Anda boleh mendengar tetapi tidaklah digalakkan untuk percaya sepenuhnya. Bagaimana untuk mengetahui jantina anak mengikut petua orang tua-tua:

1. Jika wajah ibu berseri-seri, ada yang mengatakan anak lelaki kerana jika anak perempuan, wajah ibu akan tampak tidak berseri kerana anak tersebut telah mengambil seri wajah ibunya.
2. Jika garisan pada perut ibu menegak dari bawah ke atas dan kelihatan jelas, anak yang dikandungkan kemungkinan lelaki manakala jika garisan tersebut terputus, ia kemungkinan perempuan.

3. Jika perut ibu kelihatan tajam ke depan, anak dalam kandungannya kemungkinan lelaki. Manakala jika ia melebar ke tepi ia mungkin anak perempuan.

4. Gaya tidur ibu ke arah kanan memungkinkannya mengandung anak lelaki, jika sebaliknya, ia mungkin anak perempuan.

5. Jika ada perempuan yang suka pada ibu mengandung, kemungkinan anak yang dikandungkan adalah lelaki. Jika tidak, ia mungkin sama jantina. 

Inginkan keselesaan ketika melakukan senaman? Dengan kainnya yang tahan lasak, ia tidak panas apabila dipakai. Anda boleh cuba sport bra Islalisa sekarang! 







Demikianlah Artikel 5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan

Sekianlah artikel 5 Petua Orang Tua-tua Untuk Ketahui Jantina Anak Dalam Kandungan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: